Rabu, April 24, 2013

Raye..raye..raye!!! ops..belum raya lagi~~

 
 
Assalamualaikum & Selamat malam (update memalam buta ni)...
 
 
nak sentuh bab Raya ni rasenye lambat lagi kan... puasa pun belum..
 
yea!! beraya bertiga tahun ni untuk julung2 kalinya...
 
yang jadi tetiba wujudnya aura raya ni sebab opah jahitkan Ima baju kurung la...
 
1st time pakai baju kurung .. rase cam nak nangis je..

cam tak caya dah ade anak...sob..sob..

 
~~berkaca mata I sekarang taw~
 
 
makanya, Ima menggayakan la baju kurung yang opah buat...
 
purple polka dot....
 
 



 
 
 
nampak ngam2 disitu bajunye yee... alamatnye nak tunggu raya nanti sure tak muat...
 
dari sekarang dah kene pakai la...
 
berat Ima yang latest..
 
6 bulan :: 8.7kg..
 
 
fully breasfeed dengan bangganya...huahuahua..
 
 
tema raya tahun ni masih belum difikirkan lagi.. fikir soal puasa dulu ya...
 
 
gud nite korang..
 
 

 
 
 
 
~NED~
 
 
 


2 ulasan:

  1. jgn nk comel sgt bole x ima. sila wassap gmbr ini untuk koleksi nanie. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe...udah wassap... tengkiu auntie..:)

      Padam

komen disini.. :)